čtvrtek 26. března 2015

JARMARKOVÁ RECESE

aneb další "nouhau" :o)))
v pondělí mi přišel balík
a v něm bublinková folie..
okamžitě jsem si vzpomněla na dětství 
a v mé hlavě se začal rodit nápad..
A od nápadu nebylo daleko k realizaci 
a protože mám ráda lidi,
co mají smysl pro legraci a recesi,
tak výrobek byl na světě..
VELIKONOČNÍ PRÁSKAČKY
a tady jsou..:o)



někteří říkali, že by potřebovali celou roli :o))
------------
Jarmark se vyvedl 
a my skoro všechno prodali..
Měla jsem úžasné prodávající..
/u nás výrobky oceňují rodiče a i rodiče vše prodávají../



mám svolení, že můžu fotku použít:o)...
Tady už je skoro všechno vyprodáno:o)..
Určitě napíšu ještě další reportáže z jarmarku..
Taky se pochlubím,
co jsem nakoupila já:o)
Já, která toho tolik vytvořila, jsem schopná ještě přinést něco domů,
respektive spíš na chalupu...
...ale jsou věci, které se nedaly nekoupit:o)..
----------------
Vám přeji nádherný večer i noc
a představte si,
 dnes netvořím:o))
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.