pondělí 23. března 2015

NA BIDÝLKU

jako na bidýlku u nás ve třídě sedí slepice..
Ještě týden se s námi budou učit 
a pak se rozejdou domů..
teď nám dělají společnost..
Jak se Vám líbí?
Hlídají je naši zajíci..už tu máme pěkně barevně..
Navíc slepice jsou vyrobeny ze starých katalogů z Avonu 
a když je děti stříhaly,
tak jim krásně některé strany voněly..
Máme tedy voňavé slepice:o))








Krásný večer Všem..
pro mě opět tvořivý..
---
Dovětek:
Často píšete, jak to zvládám?
Já zase obdivuji Vás!
Mnohé z Vás máte děti, zahrádky, domy..
Já žiju v bytě s manželem, děti máme už dospělé..
Každý máme své koníčky
a mezi mé patří tvoření a má práce.
Jiným dělají nepořádek v bytě děti,
u nás si ho dělám jen já sama:o)
Na zahrádku se už taky moc těším na chalupu,
ale dlouho jsme tam již nebyli,
(i proto mám tolik času na tvoření)
tak snad tento víkend..
Alenka psala v komentáři, 
že by se jí všechno do bytu nevešlo. 
Alenko, mně taky ne:o)),
Z 99% dělám vše na jarmark..
často mně nic nezůstane..
nechám si toho jen opravdu málo..
Výdělek jde potom pro mou třídu 
a já mám radost..
A druhý dovětek:
Okna stále ještě nemám umytá,
hlavně, že mám vázy, věnečky, hrnky
a naštěstí tolerantního manžela!!
:o)
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.