středa 11. března 2015

ÚRAZY V MÉ TŘÍDĚ


Nelekejte se!
Naštěstí se nejedná o skutečné úrazy a já doufám, že to nikdy ani ve skutečnosti takhle neuvidím..
Děti jsou pouze nalíčené, ale dokonale!
Dnes jsme měli besedu s praktickými ukázkami zdravotní výchovy, kterou pořádal Červený kříž.
Nejdříve se děti naučily, jak přivolat pomoc. 
Pak si vyzkoušely ošetřit různá poranění, krvácení, zlomeninu i masáž srdce.
Myslím, že v tomto směru se každá přednáška hodí!
A protože děti byly moc hodné, tak za odměnu byly nalíčené.
Musím se přiznat, že každý, kdo je viděl se lekl.
A to by nebyly děti, aby si to nechtěly schovat domů pro rodiče..
Chudáci rodiče..myslím, že jejich prvotní reakce musel být veliký šok.
Jen doufám, že je v tom děti nenechaly dlouho
a hned řekly, že jim nic není.
Když k tomu totiž děti přidaly náležitě útrpný výraz, což jindy nemívají,
tak výsledek byl naprosto dokonalý.
Musím se přiznat, že já sama,
když jsme šli na besedu a odcházely děti z 2.A, 
tak můj zrak ulpěl na jedné holčičce s ohromným monoklem na oku..
Úplně jsem se zděsila
a hned jsem se začala ptát, kdo jí to udělal, což pobavilo její spolužáky.
Už jsem chtěla zakročit, proč se jí smějí, když v tom mi začaly ukazovat i jejich zranění.
Dělám na škole výchovného poradce a vážně jsem se zděsila,
zda se nejedná o nějaké domácí násilí, 
protože mám ohlašovací povinnost.
Uff..úplně jsem si oddychla..
Snad si oddechli i rodiče..
Mějte krásný večer
a hlavně bez jakýchkoliv úrazů




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.