sobota 7. března 2015

NÁSTĚNKA

vzpomínáte si, jak jsem psala o washi páskách 
a hvězdičkách, které jsem jimi upevnila před Vánoci..
Ano, ano, washi pásky opravdu držely.
Dokonce tak pevně,
že se odlouply i se stěnou..
tak co teď?
Malovat se mi nechce, 
zvítězila nástěnka.
Koupila jsem si v Tchibu
černou magnetickou nalepovací nástěnku.
Krásně se na ní dá kreslit křídou
nebo fixem
a navíc na ní drží magnety..
Takže mám svou nástěnku
nejen ve škole, 
ale i doma.
Že by na ní bylo rozdílení domácích úkolů?
Tak to ne..
ale těším se, čím ji budu obměňovat..
 A jak vypadá dneska?








a takto vypadala místa po washi páskách:o(



Ujala jsem se funkce nástěnkáře a jsem zvědavá,
jak dlouho mě to bude bavit..

Na nástěnku určitě přibude,
co musíme udělat..
1. dojít na finančák
2. vyměnit občanky
už na to usilovně myslíme od Nového roku
 a ještě jsme to nestihli..
Mějte krásnou sobotu..
já si jdu pro vnučky 
a půjdeme na procházku..





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.