neděle 1. března 2015

ZAMYŠLENÍ

Tento týden jsem došla k děsivému zjištění!
Oč je pro mě snazší se objednat na kosmetiku, nehty a ke kadeřnici
než k obvodní lékařce či na oční..
Přiznám se
a už jsem to i psala,
nejsem typ člověka, co rád vyhledává ošetření lékaře..
Většinu svých nemocí zvládám sama.
Mám čajíčky
nebo jsem schopná si nasadit nějaký lék i sama..
----
U své obvodní lékařky jsem byla asi před třemi,čtyřmi lety naposledy.
V rámci nějaké prevence,
která mě zachvátila,
jsem se rozhodla, že si dojdu na oční, kde jsem ještě nikdy nebyla
a na odběry krve a celkové vyšetření .
Občas se cítím unavená
a jsem ve věku, kdy by to možná chtělo občas překontrolovat...
A tak jsem v tomto týdnu
chtěla absolvovat, co se dá...
K očnímu jsem šla nadvakrát a marně..
ale povedlo se mi najít úžasně ochotnou paní doktorku, která má soukromou ordinaci 
a která se mě ujala..tak oční  odškrtnuto..
Jaké bylo však mé překvapení, když jsem v úterý odpoledne nakráčela k mé obvodní lékařce 
a přála si být vyšetřena.
/úterý je jediný den, kdy ordinuje odpoledne - a já nechci jít k lékaři v době svého zaměstnání/
Vyšetření se nekonalo, nebyla jsem objednaná( to kdysi nebylo),
snažím se objednat na další týden - obsazeno!
Tak snad za 14 dní, ale už jen v jednu hodinu.
Jen se modlím, aby mě nepřešlo to chtění nechat se vyšetřit.
Ale raději vydržím, 
co kdyby se čekací doby u lékaře ještě prodloužily , 
nemusela bych si to pak také zapamatovat:o).
Jak to máte vy s lékaři?
Dovětek:
 Ke kosmetičce, ke kadeřnici a na nehty se objednávám radši a častěji,
takže vina bude asi i na mé straně..
Mějte krásnou březnovou neděli
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.