pátek 20. března 2015

PÁTEČNÍ KVĚTINA

mi udělala neskutečnou radost, 
ba přímo mě dojala k slzám..
Nekoupila jsem si ji tentokrát sama,
ale koupila mi ji moje kolegyně
a dovolím si napsat i kamarádka..
Tento týden v práci nebyl až tak příjemný
oproti všem ostatním týdnům ve škole
a ta dnešní kytička
a slůvka, která společně s ní přišla 
mě moc a moc potěšila..
Zuzko, děkujůůůůůůůůů !!!!
:o)









Další radost dnešního dne bylo pozorování částečného zatmění slunce.
Včera jsem zjistila, že nechat koukat děti do slunce jen tak, 
by bylo nemožné.
Zjistila jsem, že by to mohl zachránit i kinofilm a tak jsem se vrhla do krabice, kde kdysi bývaly..
ale zapomněla jsem, 
že jsme se stěhovali
a všechny zbytečnosti jsem vyhodila
anebo nechala chudákovi synovi v bytě..
Kolem deváté hodiny jsem zavírala ve třídě okno
a vyzkoušela jaké to je, 
podívat se do slunce..
mžitky jsem rozkoukávala ještě asi 5 minut..
Před půl 10 zazvonil u dveří zvonek 
a jeden hodný tatínek 
nám do třídy přinesl svářecí sklo,
černou destičku, kterou ještě izolepou omotal, 
aby se děti nezranily o sklo.
Měla jsem radost,
za děti, že se můžou podívat,
ale i pro ten skutek samotný..¨
za ten kousek skla..
O pozorování sklem jsem se podělila ještě i s ostatními žáky, 
kteří o velké přestávce byli venku na nádvoří..
A tak můžu napsat, 
že moje děti viděly částečné zatmění
a jejich oči zůstaly ochráněny:o)..
----
Přeji Vám krásný páteční podvečer
a radujte se i z těch maličkostí,
protože VO TOM TO JE!
.....
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.