středa 18. března 2015

REPORTÁŽ O HRNKOVÉ BUCHTĚ

TAK...
HOTOVO!
Hned na začátku byl zádrhel, kdy jsem zjistila,
že nemám granko..Místo toho jsem dala  lžičku holandského kakaa
-------
Všechny ingredience jsem důkladně promíchala 
a bylo to během chvilky..
hrnek byl plný víc než do poloviny.
Nastavila jsem mikrovlnku na 2 minuty 
a sledovala přes sklo, kdy začne stoupat.
Za  minutu a vtěřin vystoupala..
já vypnula 
a  minut čekala. 
Po  minutách jsem otevřela mikrovlnku 
a ?
Nic..
buchta byla skleslá..
Tak jsem to spustila ještě jednou na minutu .
Vyběhlo to! 
Dalších  minut..
A?
Překvapení..
Buchta vyběhla,
voněla 
a nevypadala vůbec špatně..
Ochutnala jsem..
Je vláčná,
dobrá..
Já ji jedla přímo z hrnku.
Ale kdyby se vyklopila, nakrájela 
a ozdobila 
šlehačka, jahody apod.,
tak jako rychlovka pro nečekanou návštěvu?
Možná..:o)
Rozhodně budu moct hrnek prodávat..
Dá se to jíst! 
:o)
a teď ještě důkaz:o)






právě jsem vyklopila..
jsem nadšena..
jeden veliký mufin..
příště do toho vhodím kousky hořké čokolády




Kdo nepřečetl na hrnečku recept,
tak tady je:
4 lžíce hladké mouky
4 lžíce cukr moučka
3 lžíce oleje
3 lžíce mléka 
1 vejce
3 lžíce granka( nemůžu posoudit, já dala holandské kakao na pečení)
1/2 lžičky kypřícího prášku
to je vše..
pořádně zamíchat..
Kdo nezkoušel, zkuste:o)..
maximálně přijdete o jeden hrnek:o))
Jen netuším, zda je či není tento recept od Hrušky:o)),
ale dá se:o).
Dnes už opravdu vše, i když jsem právě dodělala kytičky , ptáčky 
a maceškám dala pestíky
a pak jsem si uvědomila, že ve skutečnosti je nemají..
ale to zase až zítra:o)..
to je taky den..
Jdu si namalovat lahev..
Barclelona s Manchestrem mě nějak nebere:o))..
Krásnou noc..
Inka

.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.