sobota 23. května 2015

SOBOTA AKČNÍ


sobota patří ke dnům, které mám nejraději..
ale nevím, jak vy, 
člověk má pocit, že toho musí spoustu stihnout..
Ráno jsme s Aničkou upekly borůvkový koláč..






nasbíraly jsme další sedmikrásky 
a naložily na nový sedmikráskový med




 udělaly jsme s Aničkou kočičky.
Rozárku, Chemixe a Kika




 Na zahradě už začínají kvést rododendrony
Má zahrada připomíná zelenou plantáž..
Jak už jsem psala
po většinu léta, kdy bývá na chalupě můj syn
a my jsme tzv. mimo,
se o zahradu a o kytičky nikdo nestará.
Jsme rádi, že je posekáno:o),
 a tak naše zahrada si žije svůj život..
Sázím kytky, které nepotřebují žádnou " údržbu"..
ten zelený lán je plný vrbiny tečkované
a je celý žlutý..




toto je vrbina, když kvete..






ani manžel nelelkuje..
Máme tak veliké pozemky, 
že má celý víkend co dělat, aby posekal trávu.
Navíc celý pozemek je svažitý 
a tak je po sekání celý rozlámaný.



Dnes přijela už i Emička 
a tak mu holky obě asistují v trávě.
Snad si je nesplete s kytičkami:o)

a tady taková zašlá zákoutí..
kapradiny už pořádně vyrůstají..
Naše věčné téma..
mně se kapradiny líbí, 
manželovi ne..
Zatím vítězím já a kapradiny:o)!



všudepřítomná krása pampelišek,
 i když už odkvetlých


Kvete už i šeřík
nešlechtěný,
ale náš!



Den ještě nekončí..
Krásně si ho užijte..
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.