pátek 22. května 2015

POKRAČOVÁNÍ NAŠÍ OLYMPIÁDY

se opravdu vydařilo. Děti sportovaly s nasazením
a podle pravidel Fair play.
Nepršelo, ba přímo naopak chvilkami svítilo slunce natolik,
že mám spálený nos:o).
Já byla rozhodčí na tzv . Číšnické štafetě
-pomocí tenisových raket se přenášel tenisák z jedné mety na druhou. 
Celému družstvu se změřil čas.
Jak už jsem včera psala,
disciplín bylo 36,
takže se děti vážně nestačily nudit.
Bohužel se stalo to, co jsem nechtěla,
a to, že jsem zapomněla doma foťák. 
Takže dnes jen slovem.
Jsem unavená jako kotě.
Kolem 8 hodiny večer jsme dorazili na chalupu.
Vzali jsme si s sebou vnučku Aničku.
Nevím po kom je :o),
ale celou cestu autem a teď do půl 9 než usnula nezavřela pusu.
Zpívala, vyprávěla mi pohádky,
musím napsat, že jsem se opravdu pobavila.
Její fantazie nezná mezí
a musím napsat, že její pohádky jsou neskutečně vtipné:o)..
Dnes to bylo o princezně a popletovi.
Vymýšlela si tedy pořádně..
Věty typu:
Popleto, chceš mléko. Jo, dám si paštiku:o)
a co to mléko? Tak dobře, koupím si postel.
atd. 
A u toho se řehtala ..a mně  se chtělo spát..
Dělala jsem, že mám zavřené oči
a najednou ona povídá.
Já věděla, že ten děda lže,
Inko, ty opravdu nechrápeš.
Tobě já věřím:o)
No, řekněte, není úžasná?
Zítra máme na plánu sázení kytek, upečení koláče, budeme spolu malovat kočky
a určitě si to užijeme. 
Já dneska usnu taky jako mimino,
protože celý den na vzduchu mě pěkně zdolal.
Mějte krásný pozdní večer a noc.
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.