sobota 2. května 2015

PIŠKOTOVÝ DORT

s ovocem..
jahody, maliny, borůvky..
piškot : 5 vajec, 125 g cukru,140 g hladké mouky, půl prášku do pečiva
Z 5 bílků jsem ušlehala ne úplně pevný sníh společně s cukrem,
pak jsem lehce vmíchala žloutky a přidala mouku s práškem..
vše lehce promícháno..upekla jsem piškot.
Připravila krém:
mascarpone
1 tvaroh
1 ušlehaná šlehačka
trochu cukru moučka 
( kdo má raději sladké - přidá:o)

výsledek byl vynikající..









musím napsat, 
že kdyby mi před lety dal někdo takto upravený dort,
řekla bych si, že ho vůbec neumí zdobit..
Takhle to na ten dort naplácat:o))
Dnes mi to přijde ale naprosto dokonalé..
a aby to bylo ještě dokonalejší,
ozdobili jsme si sedmikráskami..
---
Za chvíli se chystáme grilovat..
zase po roce si dáme domácí hamburgry..
těsto je už v pekárně,
tak si držím palce,
aby se podařily..

Prima podvečer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.