čtvrtek 28. května 2015

TISÍC ODSTÍNŮ ŠEDI


Přestal mi fungovat mobil..
nebo funguje, ale nejde jen tak jednoduše otevřít.
Otevírá se přes foťák
a od té doby stále fotí..
Mám už nejméně tisíc fotografií ..
tisíc odstínů šedi..
většinou temný obsah mé kabelky..
Nejlepší je, že jdu a přitom mi kabelka neustále cvaká.
Co pohyb, to jedna fotografie
a že člověk těch kroků někdy udělá hodně.
Vzhledem k tomu, že mě mobil i ráno budí,
tak jakmile ho vypnu nebo přepnu, mám i zajímavé fotografie povlečení, 
částí svého těla apod.
Prostě dělá si co chce
 a já to nechápu.
Měla jsem ho ráda, 
ale bude vyměněn, protože už mi napsal,
že jeho kapacita paměti začíná být vyčerpána.
Nedivím se, tolik fotek? 
To bych byla vyčerpána i já:o),
i když jsem vášnivá fotografka!



Mějte krásnou noc
a přeji pěkný nadcházející víkend.
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.