neděle 27. srpna 2017

ARÓNIE

aneb černý jeřáb.
Jakmile jsem zjistila,
že poblíž naší zahrady je takový strom,
který má v sobě takové bohatství,
rozhodla jsem se ty tisíce plodů nějak zpracovat.
Samozřejmě, že jsem určitě něco nechala sousedům
a na ptáky toho taky určitě moc zůstalo.
..
Očesala jsem celkem asi 4 kila těchto trpkých bobulí.
Co s nimi?
Inspiraci jsem hledala na netu.
...
Nejdříve jsem udělala arónii jako brusinky.
Musím říct, že mi to moc chutná.
První várka byla 5 skleniček.
Neodolala jsem a uvařila dalších 5.
Takže nestačím vařit asi svíčkovou:o),
aby bylo k čemu pojídat brusinky:o).
..
Pak jsem se vrhla na přípravu sirupu z černého jeřábu.
Musím napsat, že je velmi chutný.
...
No a nakonec i suším samotné bobule.
Prý se dávají i místo rozinek.
Nějak se dost scvrkly:o).
No asi jako když se něco suší, že?
...
Ještě se chystám na černý bez.
Snad mi ho do příštího týdne ptáci nevyzobou.
Některé kuličky jsou ještě zelené..
....
Co z něj bude ještě netuším..šťáva nebo něco ostřejšího?
..
Taky se chystám na dokončení mé ořechovky.
Už je naložená pěkně dlouho.



Užijte si krásnou neděli.
Inka
💓
PS: Zkusit štěstí můžete v mé soutěži

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.