čtvrtek 17. srpna 2017

NAKUPUJI

Přiznám se bez mučení,
že nákupy v Americe mi tady děsně chybí.
Navíc jsem zalezlá celé prázdniny sice v malebné vesničce v Podkrkonoší.
 Není tu  ani obchod s potravinami,
natož nějaký butik.
Přesto nelením
a ač manžel není rád,
tak se oddávám internetovým nákupům:o).
...
První nákup byly ty dvě skříně,
z nichž jedna je venku 
a druhou mám v pokojíčku.
...
Dále pak pletivo, kompostér...
To jsou radosti, co?
Po těchto nákupech mám pocit, 
že snad ani nejsem žena:o))
...
Dalším nákupem byly bačkůrky do školky a do školy.
Až na to, že jsem je nakoupila asi až na rok příští,
neboť mi dcera řekla větší čísla..
No, snad za rok nezapomeneme, že je máme!
Další už raději koupíme v kamenném obchodě:o))
...
No, samozřejmě že jsem žena!
 Myslím i na sebe!
Nakoupila jsem si :
2 přehozy přes plavky,
které jsem si s sebou chtěla vzít do Kalábrie
a ještě jedno krásné krajkové triko.
Kalábrie díky borelióze nevyšla,
a tak jsem jeden přehoz použila na koupališti.
Asi 10 minut a tak trochu si připadala jako exot,
protože tam každý chodil jen v plavkách.
Já, vždy když jsem šla ke kiosku,
jsem na sebe navlékla přehoz.
Přece nebude jen ležet ve skříni, že?
...
Dále jsem si objednala růžovou halenku
( to jsem netušila, že to není halenka, ale halena).
Poštu přebírala dcera 
a volala mi, že do haleny se vejdu nejen já,
ale i ona a ještě tam můžeme vzít babičku Hanu.
Prý to je halena pro Halinu:o).
K ní jsem si objednala pohodlné,
ale krásné pantofle.
Do těch se vejdu jen sama.
...
Dnes mi přišly hned 3 balíky.
První dva udělaly ohromnou radost vnučkám.
Nakupovala jsem na Mimibazaru.
Přišla spousta Pet Shopek,
to jsou takové malé potvory:o),
s kterými si ale opravdu moc vyhrají.
V obchodě jedna stojí kolem 120 korun.
 Já jich za stejnou cenu pořídila hned deset a jsou úplně jako nové.
Pak ještě oblečky pro panenky Baby Born.
Bundičku, kalhoty, sukni, plíny, punčošky, gumovky,
ale také helmu na kolo pro panenku a sedačku na kolo a taky vanu pro panenky.
Vše z druhé ruky, 
ale úplně jako nové.
Ono když zjistíte, že oblečky pro skutečné miminko jsou mnohdy mnohem levnější
než originály pro Baby Born, 
tak sáhnete i po této možnosti koupi.
Radost vnuček byla veliká.
....
Třetí balík přišel až odpoledne.
Ohromná krabice!
( každý rok si musím koupit něco ohromného, 
abych měla tvrdý karton na výrobu výzdoby do školy:o))
- to jsou slova mého manžela, 
když uviděl tu ohromnou bednu!
Objednala jsem stojan na dřevo.
Manžel ho viděl na obrázku 
a i schválil mou koupi.
Obrázek byl trochu vzdálený realitě.
Stojan je celý rezavý 
a já nadšená..
Mně se moc líbí ta jeho tzv. patina.
Manžel ho chtěl okamžitě přetřít:o).
...
Už stojí.
Nenatřený!
:o)
Jen v něm ještě není dřevo.
Co vy na to?
Natřít, nenatřít?
:o)
...
Čeká mě ještě několik balíků..
Některé už i vánoční dárky :o)..
...
Ty e-shopy by asi pro mě neměly existovat..
:o))
Mějte se moc krásně 
a užívejte.
Zítra prima pátek!
Inka
💓






snad zítra už bude naplněný:o).




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.