čtvrtek 10. srpna 2017

SCHODY IV.

Dá se říct, 
že schody a jejich okolí je skoro hotovo.
Bylinky zasazeny,
kameny všude kam se podíváš.
Chvilkama si připadám jak na nějaké kamenné pláži.
Třeba na Krétě,
kde mě jednou kameny semlely společně s rozbouřeným mořem,
strhly mi plavky 
a kdyby mě manžel nevylovil,
tak jsem se dočista na břehu utopila.
....
Tady se neutopím,
protože s vodou tu sice taky bojujeme,
ale s opačným efektem.
Je jí málo a tak se musí šetřit jak se dá.
Představa, že naplním ohromný bazén, je krásná,
ale sousedi,
kteří berou z naší studny vodu 
by nás asi těmi kameny ukamenovali. 
A to vážně nechceme:o)










kmen pokácené třešně chtěl manžel uklidit.
Mně se ale líbí, 
tak jsem si ho tam zatím nechala na ozdobu.







šrucha se mi moc líbí, tolik barev v jednom:o)


museli jsme vyměnit sezení vzadu...
jak dopadla křesílka snad ani nemůžu ukázat.
Pravda je, že byla už děsně stará a pořád uvnitř.
Prostě venku jim to nějak nesvědčilo!
Nebo jsme jim nesvědčili my? :o))




večer jsme si na cestu rozsvítili.
..
Vám přeji krásný čtvrteční večer
a užívejte..
Zítra Vám napíšu dvě pro mě velmi pozitivní zprávy..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.