pondělí 14. srpna 2017

KOMPOSTÉR

a naše další budování..
Letošní léto je u nás ve znamení velkého budování na chalupě.
Začalo to novou omítkou a k té patří další změny.
..
Nevím jestli to máte stejně,
ale u mě i jedna maličkost může nastartovat přestavbu celého bytu.
Tím nechci napsat,
že omítka domu je maličkost.
.. 
V rámci změn jsme si objednali i kompostér,
abychom vyřešili i odpad.

Koupili jsme ho 
Manžel naměřil a podle obvodu, který byl 380 cm vyznačil, kde bude.
Kompostér přišel coby dup,
jenže...
rozměry vůbec neodpovídaly.
Délka 290 cm.
 Co teď??
První bylo, že jsem se podívala na e-shop Ekonákupu
a zjistila, že délka má být 380 cm.
Nám prostě 90 cm do kýženého obvodu chybělo.
( nyní už je délka na e-shopu v pořádku opravena)
...
A tak jsem začala volat.
Zjistilo se, že chyba byla na stránkách e-shopu.
Rozhodla jsem se, že kompostér vrátíme 
a objednáme jinde nový.
Manžel hned na to našel gabiónovou síť, 
s tím, že ho vytvoříme sami.
...
Musím napsat, že celou situaci v Ekonákupu nenechali jen tak ležet.
Opravdu bylo vidět, že je to mrzí
a několikrát mi telefonovali ve snaze celou situaci urovnat.
....
Mezitím manžel objednal síť.
Na druhý den mi volala velice ochotná vedoucí,
že mi moc děkují, že jsem zjistila chybu 
a že celou situaci vyřeší následovně.
Gabiónový kompostér si ponechám a za opravdu malý doplatek dostanu ještě jeden,
díky kterému zvětšíme obvod na tu původní délku, s kterou jsme počítali.
Rozhodně se firma zachovala velmi korektně 
a já musím ocenit jejich profesionální přístup k zákazníkovi.

...
Zítra nám kompostér dorazí.
Měl přijet už dnes, 
ale doprava ho zapomněla u naloženého náklaďáku.
Prostě když se daří:o).
Ovšem zase musím moc pochválit firmu, která se opět omlouvala
a hned telefonovala.
Mimochodem jsem zjistila, že tato firma se zabývá nejen prodejem ekologických výrobků,
ale co je mi moc sympatické, tak se věnuje a pořádá i ekologické programy
pro školy, školní družiny. Prodává krásné publikace,
což já jako učitelka :o) ráda vidím. Určitě si nějaké publikace i objednám,
protože mě zaujaly.
Škoda, že nežiji v Praze, protože bych určitě na nějaký program s dětmi zašla.
...
A co se týče kompostéru,
tak vlastně všechno bude během týdne vyřešeno.
...
No a co se sítí, kterou jsme objednali jaksi navíc?
...
Nezaváhali jsme ani chvíli.
Už je hotovo!
Během chvíle jsme s manželem vymysleli nové ohniště,
které jsme viděli na netu.
Navíc, však víte, co máme kamenů:o)).....
...
Během dnešního dne manžel ohniště vytvořil, 
společně jsme ho osypali kameny 
a je už skoro hotovo.
Ještě doobjednáme gabión a stejně upravíme i studni.
..
Všechno se najednou hodí
a i chvilková nepříjemnost se dá nakonec považovat za přednost.
...
Bude kompostér, ohniště i studna:o).
Stavba ohniště












Ještě je potřeba upravit okolí ohniště.
Snad bude dobře sloužit:o).
Místo té ošklivé trávy budou okolo ohniště jak jinak než kameny:o).
....
Mám pocit, že jsme si gabiónové sítě zamilovali
a zkusíme z nich vytvořit i stěnu,
která padá a nevěděli jsme si s ní rady.
Nemáte někdo zkušenosti s takovými stěnami?
Nebo radu, kde koupit dobře a co nejlevněji?
Moc díky
a krásný pondělní večer!
Inka
💓
PS: ještě něco pondělního květinového:o)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.