sobota 26. srpna 2017

NEJEN NA HŘEBÍKY

a kdeco jiného..
Mnohé z vás zaujal náš paletový odkladač na nářadí.
Protože jsem našla ještě jednu menší paletu,
tak jsem ji hned opět využila.
Halabala jsem ji přetřela na bílo,
jakože patina:o).
Pak jsme ji opět připevnili ke zdi.
Jelikož jsme zimní pojídači kompotů
hlavně broskví a meruňek,
které prodávají v plechovkách,
tak máme plechovek zásobu.
Je mi je líto vyhazovat,
protože se mi líbí
a dají se využít na cokoli.
...
I tentokrát se hodily.
Manžel do nich navrtal díru.
Na paletu jsme natloukli hřebíky.
Musím napsat,
že má představa byla jiná.
Představovala jsem si, že plechovky přišroubujeme k paletě.
Manžel však vymyslel, že se by bylo lepší,
aby mohl plechovky kdykoli vyndat, přenést podle potřeby.
Což jsem musela uznat, že je dobrý argument oproti mým přišroubovaným plechovkám:o)).
Já bych to chtěla mít hezké,
manžel funkční:o)!
Takže nakonec visí jen na hřebíkách.
Ještě je chci opatřit nálepkami,
aby bylo jasné, co v nich je.
( ženská verze)
Přece vidím, co v nich je!
( mužská verze)
:o))
Zase musím dát za pravdu.
Ano, vidí!
Jinak se za paletu opět dá dávat další nářadí.
Což je super.

 


Třeba nápad taky někomu pomůže.
Užijte si krásnou sobotu..
Inka
💓
PS: Jukněte na mou Giveaway..:o)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.