pondělí 21. srpna 2017

V LESE

bylo krásně...
bohužel jsem neudělala jedinou fotku.
Přitom jsem se tam moc těšila,
že udělám spoustu krásných fotek.
( vždyť já vlastně šla hlavně kvůli focení).
Díky tomu, že jsem zapomněla foťák,
tak jsem se dívala i po houbách:o)
Našla jsem celkem tři.
Raději jsem vyfotila doma jen dvě.


Jinak jsem si přinesla spoustu mechu
na tvoření věnců.
Nasbíraly jsme s holčičkami ostružiny.
Skoro  jsem neochutnala:o)).
..
Krásně jsme se prošli
a bylo nám hezky.
Udělala jsem si z vřesu kytičku.


a konečně jsme zaplnili dřevem nový stojan.
Myslím, že to vypadá moc hezky.


Díky Vám jsem přesvědčila manžela,
že rezavá je prostě krásná!
:o)
Tímto moc díky za vaše krásné komentáře!
Přeji vám krásný pondělní večer.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.