úterý 15. srpna 2017

POPRVÉ U VODY

Je to vážně hrůza,
ale letos jsme opravdu byli s manželem poprvé u vody.
Musím se přiznat, že hlavně kvůli vnučkám,
kterým jsme to slíbili.
Nevím proč ( i když to tuším:o)))),
nemám ráda koupaliště.
Pořád vzpomínám na namačkaný Mácháč,
hlava na hlavě..
Kdysi mi to sice vůbec nevadilo,(vypadala jsem jinak)
ale také nás zhýčkaly floridské pláže.
Tam, kam my jezdíme na Crescent Beach,
tak si užíváme svobody 
a pláž je pro nás tak veliká,
že máme kolem sebe ohromný prostor bez lidí..
Nějak jsme si na to zvykli.
...
Přesto jsme dnes vyrazili.
Na doporučení známých jsme jeli až do Lomnice nad Popelkou.
A musím napsat, že jsme nelitovali.
Dokonce po dnešním dni dávám českým koupalištím snad i šanci:o)
Areál koupaliště mě velice mile překvapil.
Všude krásně čisto,
včetně vody.
Ta byla tedy dooost studená,
ale rozhodně osvěžila.




..
Pro děti je na koupališti krásný hrací kout.
Všude spousta místa.
Občerstvení na koupališti nemělo také chybu.
Kdybych byla reportérka televize Prima
a objížděla koupaliště,
tak by pro mě Lomnice dostala 1 s hvězdičkou.
( možná to bude ale tím, že jsem už dlouho nikde nebyla).






...
Na koupališti se mi dnes staly hned dvě úsměvné situace.
První bylo jedno milé setkání.
Přicházím s vnučkami k dece, když mě v tu chvíli s úsměvem zastaví paní,
která se mě ptá,
zda nepíšu blog.
No, samozřejmě že píšu:o).
Dozvídám se, že paní je mou čtenářkou 
a upřímně vám napíšu, že mi to udělalo velikou radost.
Ostatně, koho by nepotěšila pochvala:o).
Takže ještě jednou moc díky,
má lomnická čtenářko:o)
a třeba se zase setkáme na vašem krásném koupališti!
...

Při odchodu se mi dostalo ještě jednoho setkání.
Nejprve šel manžel s vnučkami
a já asi 10 metrů za nimi.
( to víte, než se vše sklidí).
Proti nám šel nějaký cizí muž.
Nejdříve se zdravil s mým mužem " Ahoj",
a pak procházel kolem mě a pronesl:
" Tak já přicházím a taková krásná žena odchází!"
Zaslechla to naše Anička a zašeptala mi :
" Inko, já si hned říkala, 
že to je nějaký blázen, když už zdravil dědu:o)!"
Musela jsem se děsně smát,
jak mě Anička krásně přenesla na zem!
...
PS: Ještě musím napsat, že na lomnickém koupališti jsou připraveni na všechno.
Anička šlápla na včelu,
která si to samozřejmě nenechala líbit a bodla ji.
Dostali jsme ledy, vodičku na zklidnění po píchnutí.
A za chvíli bylo po bolesti.
...
Pokud bude hezky,
tak se tam opravdu zase rádi vrátíme.
...
PS 2: /Přece tam taková krásná žena nesmí chybět :o)))))))/

raději jen v mini podobě:o)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.