úterý 22. srpna 2017

ÚNAVA

zdroj Google


Poslední dobou zjišťuji,
že místo abych se cítila prázdninově odpočinutá,
tak pociťuji velikou únavu.
A co je na tom nejhorší?
Že ji nejvíc pociťuji v době nicnedělání
nebo hned po ránu,
kdy bych se po spánku měla cítit naprosto svěží.
Kolem 11 ráno bych klidně znovu usnula..
A tak tu únavu přebíjím prací.
Samosebou že se zahnat nedá,
ale když tzv. makám,
tak alespoň vím, proč a po čem jsem unavená.
...
Tento příspěvek píšu tak trochu také proto,
že jsem si přečetla moc hezký článek na blogu 
"Vyzobané slunečnice".
...
Nejsem člověk, který by si na něco stěžoval,
zrovna tak jako Martina.
Po přečtení článku jsem si ale mnohé uvědomila.
Člověk by měl jít s pravdou ven už kvůli tomu,
aby ze sebe nedělal superhvězdu,
která zvládne všechno a dělá jednu práci za druhou,
vše se jí daří, je samý úsměv, jen a jen "happy".
Jsou i chvíle, kdy je mi tzv. "ouvej".
A jsem to zase já, která se snaží to na sobě nenechat znát.
....
Ano, 
dřu na chalupě.
Já i můj manžel.
Ale jsme sedření, jsme unavení a už toho vážně máme plný zuby!
Jsme rádi, že je za námi vidět kus práce,
ale  taky se cítíme trochu nervózní.
Jsme na sebe naštvaní,
že jsme si neudělali ani chvíli čas sami na sebe.
Nevyrazili jsme za celé prázdniny nikam
a ani jsme si pořádně neodpočinuli.
A to jsme si toho tolik naslibovali.
...
Jsme nastartovaní...
Pak stačí chvilka, kdy si dcera udělá z tatínka legraci
a zeptá se, jak je možné, že ještě nemá namalované štíty
a je to jako kdyby nás právě píchla vosa!
Co vosa?
Je to jako oheň na střeše.
...

Prázdniny nám doslova protekly skrz prsty..
Za všechno si můžeme ale sami.
Byla to naše volba.
Tak nač si stěžovat!
...
Ještě jednou se vracím k článku od Marti..
Napadlo mě, že čtení jen a jen pozitivních 
a tvořivých příspěvků může někoho přivádět do stavu,
kdy se sám cítí neschopný..
...
Myslím, že všechno, co děláme, 
přináší svou daň.
A pořád nejde jet v životě na plný plyn!
A jak říkám já:
Věk nezastavím..
( někdy mám pocit, že moje děti nechápou,
že rodiče stárnou, vždyť toho ještě tolik zvládnou, že?:o)
...
Proto chci jen na závěr napsat:
Jsem obyčejná, unavená ženská,
která má svoje problémy, nálady,
svoje radosti, svoje chyby, svoje pocity.
Ženská, kterou každou chvíli bolí někde jinde,
tu záda, tu křeče v noze či v břiše..
...
Nejsem žádná hvězda:o)!
Jen  píšu pozitivní příspěvky, fotím jen to pěkné, co vytvořím a vyrobím.
Nepovedený oběd, nepovedený výkres, nepořádek v bytě,
bolavá záda ani svoje slzy nefotím..
Nepopisuji hádky s manželem či s dětmi
( moc jich naštěstí není), 
nepíšu o nedostatku peněz
( ty mi chybí pořád:o)
a už vůbec bych nikdy nenapsala,
 že se občas cítím jako služka pro všechny:o))
TO
PROSTĚ NEUMÍM!
Mějte krásnou noc
a jak píše Martinka
"Žijte a nechte žít!"
I já se tím celý život řídím!
Inka
💓
...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.