úterý 1. srpna 2017

SKŘÍŇ II.

O skříni do pokojíčku jsem psala
Posuďte jak dopadl výsledek.
Všechna prkna jsem natřela na šedo,
jen dvířka a lišty jsem natřela bílou.
Vzpomněla jsem si, že někde na chalupě musím mít staré úchyty, 
které jsem kdysi kupovala.
Našla jsem.
To bylo přesně to, co jsem potřebovala.
Namontovali jsme jeden na dveře
a další tři na bok skříně.
Věšák se vždycky hodí:o).
Rozhodně se jedná o originální kadibudkovou skříň.
Účel jistě splní.
Hned zítra do ní nastěhuji všechny své chalupové svršky z kufru:o).




Ozdobila jsem ji věnečkem.
Původně jsem tam chtěla dát srdíčko,
ale to manžel řekl, že by to vážně vypadalo jako záchod:o).

Natřela jsem i vnitřek skříně. 
Police jsem udělala bílé
a okraje oblepila šedou puntíkatou washi páskou.





No, možná si stále ještě někdo klepe na čelo:o),
ale my máme z této "přestavby" radost.
Rozhodně to není tuctová skříň:o).
Možná ji ještě oškrábu,
aby měla tu správnou patinu:o).
..
Užijte si dnešní den.
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.