neděle 20. září 2015

OKOUZLENA

Včera jsem to napsala úplně špatně.
Copak se člověk někdy může zahltit krásou?
To prostě nedává smysl..
Byla jsem okouzlena, to ano,
ale zahlcena ne..
Dnes byl úplný aprílový den..
slunce se střídalo s děštěm 
a zima s teplem..
Posbírala jsem popadané švestky,
možná budou letošní povidla,
utrhla jsem pár jablíček 
a taky jich hromadu naházela ovečkám..
Pochutnali jsme si na bramboračce
( ještěže mám nasušené houby:o) ),
bříška jsme pak doplnili masovou směsí
a než jsme se nadáli, tak jsme jeli domů..
Některé víkendy jsou neskutečně krátké:o).
Příští je prodloužený, 
tak kéž by bylo zase krásně..
Přeji Vám příjemný nedělní večer
a mějte i pohodový nový pracovní týden..
Inka
PS:Já mám tento týden hektický..
tak snad to moje hektično:o) vydržím:o)..

povidlově


s hlavou v oblacích..
a že ty mraky o víkendu byly přímo kouzelné..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.