středa 23. září 2015

PODZIMNĚ

JAK JINAK!
Dnes je první podzimní den 
a je to znát!
Netušíte, proč já mám takový cit na počasí?
Tak minulý týden, tuším ve středu jsem vyrazila 
v softshellovém kabátku
a odpoledne bylo vedro k padnutí.
Oproti tomu dnes jsem vyrazila v lehké sukýnce a sáčku
a mohla jsem zmrznout!
A to mám nový mobil se všemi možnými aplikacemi 
o počasí. 
Jen se podívat!!
To jsem celá já..
Každopádně mohu napsat jediné..
Bývám ráda čímkoliv překvapována:o)
/ raději ale v dobrém smyslu slova/
....
Dnes v podvečer jdu hrát se svými kolegy kuželky.
Nevím, zda moje tělo něco tuší,
ale od noci mě bolí rameno.
..
Jsem zvědavá, v jakém budu týmu..
Jestli opět s ředitelem, 
tak už se dopředu děsím, jak to budu zase kazit:o))
Ovšem nic si z toho nedělám..
nejde přeci o život 
a jsme přeci lidi, ne?
:o)
..
mějte se moc krásně
a já zítra napíšu,
zda s ramenem ještě vůbec hýbu, 
či nepřibyla ještě bolest v kyčli..
...
ó, sportem ...však to dál jistě znáte!

Ještě dnešní jeden čistě podzimní obrázek.
Cestou z práce jsem vytáhla mobil 
a  
je na světě!

Podzime, podzime, už zas nosíš deště....

...
Ach, jak bych prosila..
počkej chvíli ještě..
..přírodě holt neporučíš..
..
Tak se mějte prima!
sportovně naladěná
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.