pondělí 1. února 2016

NEJEN KVĚTINOVÝ

 Pustila jsem si do bytu jaro..
tulipány mi jaro totiž připomínají
a jelikož je už únor,
tak jsem ignorovala svůj zimní zákaz:o)
a oranžové tulipány si koupila..
Jsem zvědavá, zda se mi odvděčí 
a krásně se mi rozvinou..







Při pondělku jsem si musela naordinovat prášky, čaje, med..
Samozřejmě, že nerada a ne k vlastní radosti..
Připadám si, že na mě skáčou bacili úplně nekontrolovatelně
a hlavně jsou dost agresivní..
Pšikám, z nosu mi teče, aniž bych chtěla
a tělo mi přestává sloužit..
Navíc jako vždy v období, kdy si vůbec nemůžu dovolit být nemocná
a tak prosím, abych neměla horečku
a nohy mě unesly..
Dám si vitamínovou bombu
a určitě mi bude hej!


Mějte se krásně
a ať Vás i Vaše blízké chřipka obchází obloukem!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.