úterý 9. února 2016

VYGENEROVÁNO!


JAK TO PROBÍHALO?
Nejdříve jsem si Vás přepsala, 
spočítala a pak jsem moc držela palce..
Vám Všem!

1. Irenka Šístková
2. Zuzka Cedulova
3.Alenka Hošková
4.Věra Fina
5.Marcelka Nováková
6. Aranel
7. Marcelka Nováková ( sdílení)
8. Michaela Barthová
9. Martina Malíková
10. Vi Ja
11. Marcelka Mrázková
12. Marcelka Mrázková ( sdílení)
13. Marie Králová
14. Marie Králová ( sdílení)
15.Anička Socháňová
16.Jana V.
17. Martina - slunečnice:o)
18.Eva Srbová
19.Duhová Katka
20.Zdenka J.
21.Alena Leana
22. Alena Leana( sdílení)
23.Helenka Davidová
24. Lenka Klímová
25.Anička Brouky
26. Dana Olga
27.Bohunka Bo
28. Dana Tešová
29.Markéta Jirásková
30. jarmilaj77
31. Jana Vaňková
32.Eva Chaloupková
33. Jana Zigová
34. Valérie Boháčová
35. Valérie Boháčová ( sdílení)
36.Eva Brabcová
37. Eva Brabcová ( sdílení)
38.Andrejka Hejdučka
39.Radka Šimůnková
40.Aďka K.
41.Michaela Hefericová
42. Michaela Hofericová ( sdílení)
43.Ivanka
44.Irenka Dvořáčková
45. Vlasta Patíková
46.Mirka Škampová


Tak to je seznam mých soutěžících ..jen nevím, zda jsou tu všechny, které sdílely. 
Ty, které mi to napsaly, jsem automaticky napsala 2x. Ostatním se omlouvám..
Protože nemám doma vnučky, tak svěřím losování technice..
Děvčata já vás dnes vygeneruji:o))))!
Tak hurá do toho
čísla od 1 do 46
A jaký je výsledek?

Vítězkou se stává Bohunka.
Milá Bohunko, prosím ozvi se, 
ať se domluvíme 
a já Ti můžu poslat výhru..
Ostatním se za ten děsivý mechanismus omlouvám, 
já bych Vás nejraději vybrala úplně všechny..
Jste totiž moje úžasné čtenářky!!
Posílám Vám alespoň





a jedno veliké 
DĚKUJI!!

...........
Kdo by chtěl návod na srdíčko..
tak tady je:


přiznám se, že nejsem žádný "skládací šikula",
ale tohle jsem i podle návodu pochopila 
a to už je co říct:o))
...
Přeji Vám moc krásný večer..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.