neděle 25. března 2018

JARMARK V BOLESLAVI

Sobota 24. března byla ve znamení všech jarmarečníků.


Tak tahle slepice upoutala pozornost snad každého!
Tak veliké vejce!



Chůze na chůdách v tomto převleku,
no klobouk dolů:o)!


osel s kozou tam byli také



návštěvnost byla veliká


prodávalo se i uvnitř



Košíky by se mi hodily..
Manžel mi dal jen dvacet minut,
s tím, že se sejdeme na parkovišti.
To byl fofr:o)




koláčům jsem neodolala a jeden frgál si také koupila



Stánky s keramikou mě nenechaly chladnou.
Koupila jsem si nakonec dva nejtěžší ptáky, co tam měly.
Navíc jsem je nakoupila z chráněné dílny
a jejich cena mě velmi mile překvapila.
...
Nakoupila jsem také výborné sýry, oštěpky
a i nakládaný sýr.
..
A už jsem uháněla se zpožděním k autu.
I tak mi byla pěkná zima.
..
Dorazila jsem na parkoviště 
a manžel nikde!
Já plné ruce těžkých ptáků.
Čekám a nic!
Ještěže jsou ty telefony. 
Položila jsem si ptáky na parapet obchodu,
hlavně aby nespadli.
Volám..
Zapovídal se, ale za minutku je u auta.
Z minutky byla čtvrt hodina 
a já s ptáky v ruce jsem drkotala zubama.
...
To nepíšu proto, že bych si nějak extra stěžovala,
ale proto, že nás ženy muži považují za drbny, 
ale občas sami nevědí, kdy přestat :o)).
Z ptáků mám radost.
Zatím jsem si je nainstalovala v bytě,
ale určitě budou zdobit na chalupě moji zahradu.







už je vidím, 
jak se budou vyjímat na chalupě mezi kameny.
...
Dnes o hodinu méně spánku..
Už vidím,
jak mi zase bude v týdnu chybět..
...
Začíná ale neděle,
tak si ji krásně užijte..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.