čtvrtek 29. března 2018

LITERÁRNÍ NOC NA ZÁMKU

tak aby toho nebylo málo,
tak jsme si vymyslely spaní ve škole.
Píšu úmyslně tvrdé y,
protože si to vymyslely jen učitelky.
Spaní bylo pro děti dobrovolné 
a mohl přijít ten, kdo chtěl.
Přišlo jich poměrně hodně a rády.
A to vlastně netušily, co je čeká.
Bylo to totiž velké tajemství.
...
Každá z nás si připravila jednoho literáta
a děti byly náhodně rozděleny.
Každé dítě během večera vystřídalo dva literáty.
Každá učitelka si připravila malý projekt.
...
Já měla moji milovanou Astrid Lindgrenovou,
protože miluji Pipi dlouhou punčochu.
A její proslulé rčení,
kterým se vlastně pořád řídím:o)!
...
"Jééé, to jsem ještě nikdy nedělala,
to mi určitě půjde! "

...
A jak to u mě probíhalo?
Měla jsem připraveno celkem 9 dílniček. 
Věděla jsem, že během jedné hodiny se asi vše nestihne
A tak se losovalo.


A co vše děti dělaly?
Tak kadeřnický salon je skoro jasný, jen chlapci měli trochu problém:o)!


Kosmetický salón byl luxusní.
pihy byly velmi kvalitní 
a vydržely do druhého dne:o).
....
Výtvarná dílna 
spočívala v tom, že děti měly nakreslit pěkné Pipiny podkolenky.


a ještě pak kreslily Pipi v pořadí jeden za druhým.
Každý jednu čáru.
A jak se povedlo?
První skupinka:
a druhá skupinka:

Tančírna u Pipi se dětem moc líbila.





Astrid Lindgrenová a vyprávění o ní..
Čtenářská dílna
Vyplňování pracovního listu.




Tělocvik na matraci..
kontrmelce a svíčka šly všem.
...
Relaxační a motivační dílna..
meditace
a hlavně procvičení Pipina rčení.
Věřit si, mít sebevědomí..
....
A kino?
Příběh o Pipi..
..
Myslím, že se všem líbilo
a takhle krásně se nám spalo.


já ráno i vstala,
takže dobrý:o))..
Možná za rok zase..
uvidíme..
Jsem ráda, že jsem na dnešek měla vlastní postel.
...
Nyní jsme na chalupě..
Opět problémy s topením. Opět nešel kotel, tentokrát ani čerpadlo.
Lednice zase nešly.
Hrůza!
Odpoledne opravář 
a naštěstí si to vše opět dalo říct!
..
Už jsme mysleli,
že pojedeme domů.
...
O tom ale až zítra.
Mějte krásný večer
a doufám, že jste si dali něco dobrého zeleného.
My měli brokolicovou polévku 
a ještě jdu dělat okurkový salát.
:o).
Tak se mějte prima!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.