sobota 28. února 2015

NEJSME SI LHOSTEJNÍ

musím napsat, že jsem neskutečně mile překvapena,
jak milé lidi díky blogu poznávám..
Pořád se mi potvrzuje moje pravda,
že lidé jsou dobří..
Nedávno jsem našla na netu  charitativní výzvu 
"Upleť nebo uháčkuj čtverec"
pro nemocné děti z Afriky.
zde
Zalíbila se mi tato akce
a rozhodla jsem se, 
že společně s dětmi naší školy se zapojíme 
a nějaké čtverce určitě uděláme 
a odešleme.
Moc mile mě překvapila Janička,
která se rozhodla, že se k akci připojí.
Janiččin blog
je moc krásný
a musím Vám ještě prozradit,
 že na Fleru prodává nádherné dřevěné domky..
Mám je už doma a jsem nadšená..
Určitě nafotím a pochlubím se:o).
Navíc jsem dostala dárek
a k tomu Janička stihla uháčkovat
15 čtverců.
Jani, moc za všechno děkuji
a jsem moc ráda, že jsem Tě tady mohla poznat.
Máš srdce na správném místě!
Výsledek obrázku pro SRDCE
DĚKUJI!






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.