pondělí 7. ledna 2019

365 DNŮ

Musím napsat, že letos snad poprvé jsem nezačínala nový rok 
s novým diářem
a dnes mi na našem metodickém 
moc chyběl.
Tolik termínů akcí do konce školního roku
a já to psala na papír
( který určitě ztratím - znám se :o).
--
Odpoledne jsem musela zavítat do Luxoru,
neboť jsem nutně potřebovala vyzvednout zásilku z e-shopu.
Měla jsem objednané knihy
a dnes byl termín, kdy by uplynula její platnost.
...
Při té příležitosti jsem si hned koupila i malý diář.
Nebyla to snadná volba.
Padly mi do oka hned dva.
Jeden byl černý s peříčky, která mám tak ráda
a druhý...
tak ten dostal přednost..
jeho barva zvítězila
a kdo by nechtěl 365 úžasných zážitků, že?
Tak a teď si jdu užívat první vyplňování 
a přepisování všech důležitých údajů.
Těším se, jak budu plnit jeho stránky
a pevně věřím,
že jen a jen pozitivními a milými zprávičkami.
Věřím, že vše, co přijde bude úžasné!
(když to slibuje ten nápis).

Dnešní den, první pracovní v letošním roce,
rozhodně úžasný byl.
Tolik krásných dárků, které jsem dostala,
tolik úsměvů a hezkých přání, která jsem viděla a slyšela,
to člověka vážně moc potěší.
...
Přeji vám krásný večer
a hlavně i těch 365 úžasných dní..
i když dnes už mínus 7
( ty  už snad úžasné byly).
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.