čtvrtek 10. ledna 2019

II. PATRO

pokořeno!
Tak už jsem uháčkovala další várku čtverců
a zbývá mi už jen posledních asi 33 barviček.
Určitě je během víkendu zdolám 
a teď už jen řeším,
jakou barvu použít na sháčkování čtverců.
Bílou?
Béžovou?
Šedou?
Černou?
Našla jsem obrázek,
tak se asi budu inspirovat.
Jen mi poraďte..
když se na to koukám, tak je to na jedné straně šedá a u tmavších barev bílá.
Nebo se mýlím
a je všude šedá?


A jak jsem na tom já?
Po druhém patře takto:

toto mě ještě čeká..







Už mám plno klubíček..

a ještě plno zbytků

a jedno celé patro před sebou..

A musím napsat, že mě to pořád ještě baví
a těším se na výsledky.
Včera mi přišel email, 
že na 
přijímají předobjednávky na tuto sadu.
Cena 1250,-korun.
Vím, že některé z vás měly zájem 
a tady to mají nejlevněji.
Já jsem tu také kupovala.
...
Protože jsem blázen, tak pomalu uvažuji o další zásilce,
ale dala jsem si za úkol nejprve vše zpracovat.
...
Vám přeji krásný večer!
Inka
💓
To je nejlevněji, jak jsem kde měla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.