neděle 20. ledna 2019

SETKÁNÍ S KRAKONOŠEM

včera jsme podnikli malý výlet do Krkonoš.
Tedy spíš jeli jsme na chalupu pro manželovu lyžařskou výstroj,
když odjíždí dnes v noci na lyžák do Alp.
...
Bylo přímo božsky!
Nádherná sobota!
Taky jste si všimli,
že jakmile vysvitne sluíčko, 
tak je hned člověku líp.
Alespoň na mě působí sluníčko naprosto blahodárně.
...
Jeli jsme s mamkou
a rozhodli jsme se, 
že se zastavíme na oběd.
Vybrali jsme si jilemnickou restauraci.
Respektive vybrala jsem ji já,
protože jsem si říkala,
že by na náměstí už mohl být Krakonoš
a nemýlila jsem se.
Byl tam a v plné kráse!
Chlap jak hora! 
:o))



Sluncem zalité náměstí 
a na něm trůnil vládce hor.

nevyfotit se s ním,
to by byl skoro hřích.
Vloni jsem se u něj fotila s vnučkami,
tentokrát s mamkou.





zasněžená vesnička



Navštívili jsme restauraci na náměstí.
Dosedli jsme na krásné židle, svlékli se,
abychom se vzápětí od servírky dozvěděli,
že jídlo bude nejdříve za hodinu,
možná i déle.
Tak jsme se zase oblékli
a jeli na chalupu,
kde jsme si dali kafe a dort:o).



Já nafotila tuto sobotu snad sto fotek,
protože bylo tááááááák krááááááááásně!
Zítra určitě dám některé zase na blog.
Já se s nimi kochám.
Mějte krásný večer, krásnou noc 
a začněte hezky nový týden.
Mně za chvíli odjíždí manžel 
a už teď mi tu je smutno!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.