pondělí 21. ledna 2019

FOTKY Z CHALUPY

Nejprve musím napsat, 
že tolik sněhu na chalupě už dlouho nebylo.
Takové hory sněhu, které spadly ze střechy
a vzápětí zmrzly, 
si snad vůbec nepamatuji.
V tu sobotu bylo ale opravdu kouzelně.
Vzít do ruky foťák 
a vyrazit ven byla prostě výzva.


manžel dosáhl až na střechu

a moc bychom toho neugrilovali:o)

naše zimní houpačka..
pořád čekáme, kdy bude mít dost 
a zničí se 
a ona drží a drží..
Máme ji rádi a ona nás:o)


Nová chalupa pod námi nám trošku ubrala z výhledu na Černou horu. 
Je to škoda, ale oproti minulé chalupě se zase na tuhle bude lépe dívat.
Jsme zvědaví na nové majitele,
snad budeme dobře vycházet.


 Nakonec ji ale stejně vidíme:o)


Trochu jsem si hrála se stíny.


Musím napsat, že zima si vybírá i svou daň.
Spousta sněhu polámala stromy.
Skoro každý strom je poničen.
Větve leží na zemi.
I jabloň, která neměla nic moc jablka,
ale měla jich hodně 
a chodily na ně srnky, vzala za své.
To bude mít sousedka radost:o)!




a ještě pohled na Žalý





nejen stromy, ale i keře leží pod tíhou sněhu na zemi







Třpyt sněhu ve slunci,
čistá třpytivá krása,
tak to mám ráda!
Jelikož těch fotek je hodně
a já mám spoustu času,
tak dnes pár fotek bude ještě jednou..
Dnes také svítilo slunce,
ale já si ho neužila, 
až do 4 hodin jsem nevylezla ze školy.
Doufám, že vy jste na tom byli líp.
Nyní vám přeji příjemný večer..
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.