středa 30. ledna 2019

NA HÁČKU

 zítra odchází moje kolegyňka na mateřskou dovolenou.
Na poslední chvíli jsem sáhla po háčku,
objednala vlnu pro miminka
u " Bamboliny"
Mimochodem musím napsat, že lepšího prodejce neznám!
Zjistila jsem, že je poblíž 
a zboží mi bylo dovezeno 
rychlostí blesku samotnou,
neskutečně milou majitelkou.
Určitě stojí za to se podívat na její stránky.
Dokonce jsem si u ní objednala ještě jednu sadu barevných přízí
opět 109 barviček.
Opět nádhera!!
PODÍVEJTE SE NA JEJÍ E-SHOP

příze přesně pro miminka,
nádherně měkoučká 
a krásně se z ní háčkovalo.
Jen jsem si měla objednat 2 klubíčka.
Nakonec  místo svetříku je jen vestička.
To je ale taky tím, že jsem začala čepičkou.

příze tvoří vlastně krásné řádkování











Doufám, že se bude soupravička líbit.
...
Já dodělávám slovní hodnocení svým prvňáčkům
a těším se,
že jim ho zítra předám.
První vysvědčení je vždycky zážitek!
Jak pro mě, tak pro děti!
Zítra napíšu, jaké to bylo :o).
Vám přeji krásný večer
a pokud máte doma děti,
tak buďte shovívaví.
Známky nejsou všechno!
A život je o něčem jiném!
Inka
💓



1 komentář:

  1. Je nádherná...už se těším, až to Lilince obleču:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.