čtvrtek 24. ledna 2019

LIKVIDÁTOR

Musím napsat,
že manželova nepřítomnost ve mně vyvolává
záchvaty.
Záchvaty úklidu i žravosti :o).
Stal se ze mě tento týden likvidátor.
Likviduji co se dá.
Jsem ráda, že u toho není manžel,
protože by se zhrozil!
Vzala jsem útokem skříně, mrazák, lednici, špajzku,
koupelnu.
Vše staré , nepotřebné dostalo jiné místo.
Něco vzalo za své a skončilo v popelnici,
něčím obdaruji kolegyně,
některé oblečení skončilo v kontejneru oděvů pro charitu.
Zjistila jsem, že pracovní týden je na mou razii málo..
Manžel se vrátí zítra v noci 
a já nebudu u konce.
/ mimochodem jeho krk i záda jsou prý lepší 
a zvládá to dobře/
Tiše mu závidím tu krásu.
...
V době, kdy zrovna nelikviduji,
tak jím.
No ne doslova, že bych se přecpávala,
ale užívám si chuť vynikající čokolády.
Mám tu nádherné čokoládové bonbony,
každý jiný
a ty chutě!
( měla jsem - na zítra už zbývá jen jeden).
Vyfotila jsem si je, 
s tím,
že udělám recenzi chutí u každého toho malého zázraku.
Ale nějak to nejde.
Všechny jsou 
MŃAM, MŇAM, MŇAM!
...
Na druhou stranu, ještěže manžel nejezdí nikam častěji.
V týdnu jsem si koupila 4x květinu.
Jednu růži,
jednu orchidej v květináči na slevě,
jednu živou zelenou nekvetoucí
a 1x hyacint..
...
V době kdy neuklízím, nejím,
tak háčkuji.
Všechny kostky jsou hotovy
a už sešívám.
Myslím, že Alenka předpovídala, 
že  ty cancourky budu pěkná piplačka zapošívat
a už teď vím,
že její slova byla víc než pravdivá.
...
Tak jdu pokračovat ještě v likvidaci
a vy si užijte krásnou noc, 
pátek 
a těšte se na víkend.
Já se těším na návrat manžela.
Inka
💓
zdroj Google


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.