čtvrtek 17. ledna 2019

SEKÁČ

VETEŠ?
NE!
POKLADY!
Alespoň pro mě..
Po víc než půl roce jsem zavítala do našeho Second Handu
a neodešla s prázdnou.
Tolik krásy..
Už samozřejmě myslím na Velikonoce 
a náš jarmark.
Jen teď nevím,
zda to, co jsem nakoupila zpracuji na jarmark
nebo to zůstane u mě doma nebo na chalupě.
50% sleva mě vážně nenechala chladnou...
No, nekupte to :o)


 dva plechoví skřítci
a hned jsem si je zamilovala

Další je veliký dřevěný zajíc. Má určitě 50 cm.
Chybí mu sice kousek nohy
(asi si ji ukopl).
Ovšem nekupte ho za 35 korun.

malí plechoví ptáčci


srdce a 4 metry krajkové stuhy na dřevěné špulce za 40 korun.

malí dřevění kohouti


keramická váza


a ještě husa..
tu jsem tam taky nemohla nechat..


a nakonec malý žabák z plechu do žábové třídy, ten mi skočil taky do krabice,
kterou jsem ze sekáče táhla.
Všechno je určitě daleko krásnější,
ale je to špatně nafocené.
Pak jsem ještě koupila několik málo skvostů,
ale o těch až je opravdu zpracuji.
Včera večer jsem také doháčkovala poslední barevné klubíčko
a tím jsem pokořila 109 barviček.



 zbylá klubíkča

a další zbytky k dalšímu použití..

...
Tak a teď další důkaz,
jaký jsem cvok.
Já zpracuji úplně všechno.
Mám  úchylku, že co vidím,
tak v tom vidím,
co by z toho mohlo být.
Vidíte na těch miniklubíčcích ten papírový obal?
Tak z něj se staly papírové kytičky.
Spíš středy budoucích kytiček..
A bude jich 109!




Jak se vám moje poklady líbí? 
:o)
Přeji Vám krásnou noc 
a jelikož mně dnes dorazila "expresní" zásilka příze.
( o tom vám napíšu zítra),
tak jdu pokračovat v háčkování.
Mějte se krásně.
Inka
💓




1 komentář:

  1. Mně osobně na sekáčích tedy nic špatného nepříjde. Naopak, pokud umíte hledat, tak najdete často i docela poklady, takže já osobně sekáče jen podporuji a dávám jim veliký palec nahoru :-) Jen ať se takovýmto projektům daří:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.