neděle 27. ledna 2019

VÍKEND

Už v pátek začal moc krásně..
Odpoledne jsem dostala nádhernou kytici..
Jen aby si manžel nemyslel, 
že je od nějakého ctitele, 
když nebyl celý týden doma:o)).



...
Po půlnoci dorazil  manžel z lyžáku,
unavený, šťastný, že je doma
a že přežil bez bolesti.
( určitě si to i krásně užil!)
Jediné, co zkalilo jeho návrat, bylo to,
že já usnula
a neslyšela zvonek.
Vzbudil mě až mobilní telefon
na který mi volal,
jestli ho vůbec pustím domů.
Nechal si totiž doma klíče.
Pustila jsem ho:o)!

Muselo tam být nádherně!
...
Na chalupu jsme nejeli,
hor měl až dost.
Navíc i tady u nás bylo sněhu až až...
Venku před panelákem stál pěkní bodyguardi :o)




….
Neděle lenošivá, háčkovací
a taky s návštěvou.
Přišla Katka, Anička, Emička a Standa,
donesli dorty
a tak jsme si užívali společně pěkné odpoledne.
...

A zítra zase do práce..
..
Tak i Vám přeji prima začátek týdne
a užívejte!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.