pátek 18. ledna 2019

DRUHÁ ŠANCE

rovněž ze sekáče..
Jak už jsem kdysi psala
o degradaci ruční práce,
tak toto je stejný případ.
Háčkované krajkové dečky.
Co to muselo dát práce,
kolik času 
a určitě i radosti.
Sama vím, jak mě baví ruční práce
a jaký pocit mě při práci provází.
Uklidnění, uspokojení,
pocit radosti..
..
Jakmile jsem dečky uviděla,
okamžitě se mi vybavily Zdeniččiny nádherné háčkované mandaly.
Hned jsem viděla krajkové lapače snů
a nemohla jsem bez nich odejít.
Moje původní představa,
že si je uháčkuji sama,
vzala za své, 
protože tady jsem přišla ke kráse hotové
a budu mít radost,
že jim dám nový smysl..
Určitě někomu udělají radost,
protože je vezmu na náš velikonoční jarmark.
Zatím ukážu jen dečky 
a až bude dílo hotovo,
tak o to nepřijdete.












Už se těším, 
až je naškrobím 
a vypnu do kruhu.
Nevím, 
kdo dečky háčkoval,
ale jedno vím jistě!
Byly to zlaté šikovné ručičky!
...
Mějte krásný víkend!
Manžel je celý zatejpovaný,
záda stále nic moc 
a v neděli odjíždí do Alp na lyže.
Snad to zvládne.
Vám přeji krásný a pohodový víkend.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.