neděle 10. března 2019

JARNÍ PRÁZDNINY

Tak nám začaly jarní prázdniny!
Snad nejhorší počasí jaké jsme si mohly přát..
Předpověď na tento týden nevěstí nic moc pěkného.
My jsme odjeli na chalupu 
a hlídáme naše holčičky.
Já se snažím ještě doléčit 
a moc se neunavovat.
Naplánovala jsem pár výletů,
ale počasí nám to asi pokazí. 

Déšť se střídá se sněžením..a vyjít ven se nedá!

...
Proč jsme raději neodletěli k moři za sluníčkem?
Za rok už vážně určitě!
Vzpomínám, když jsme s manželem byli podvakrát 
o jarních prázdninách v Egyptě 
a jak jsme si ten týden úžasně užili.
Pamatuji si, jak jsme se v té zimě ten slunečný týden vychutnávali
a pak se cítili jako znovuzrození!
….
Dnes jsem upekla chessecake,
tentokrát podle jiného receptu.
Byl výborný,
ale kalorická bomba.




Vám přeji krásný začátek nového týdne
a sobě přeji alespoň trochu sluníčka,
které jsem si nemohla užít, když jsem byla minulý týden v posteli.
Inka
💓


5 komentářů:

  1. Inko, ten před několika dny avizovaný příchod jara se nekoná, viď? Popravdě, ani mně se poslední dny nechce ven, to počasí je nepříjemné. No Březen, za kamna vlezem.....
    Držím pěsti, ať už jsi úplně fit a ať si to s děvčaty prima užijete :)
    Petra
    PS: dortík vypadá skvostně, mňam :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, je pravda, že právě teď poletuje sníh i u nás, psa by nevyhnal... tento týden by byl Egypt asi dobrá volba...
    Hlavně se doleč, nebojím se o tebe, s vámi se holčičky nudit nebudou!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. U nás teď zrovna svítí slunce. Jak dlouho se mu podaří uhýbat před mraky těžko říci.
    Včera byl den, že by psa nevyhnal.Tak snad dnes bude trochu lépe.
    Moc Ti přeji, aby mám ten týden na chalupě alespoň trochu vyšel a hlavně ať už jsi fit!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

  4. Inko, drž se a snad aprílové počasí nebude trvat celý týden a prázdniny si užijete alespoň s trochou sluníčka.
    Dortík se Ti povedl, dala bych si. :o)
    Měj prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, užij si prázdniny, co počasí dovolí. je takové trochu aprílové, tak snad vítr a déšť aspoň občas ustoupí sluníčku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.