sobota 16. března 2019

SOBOTNÍ OSLAVA

 byla ve znamení příprav na návštěvu
a v duchu prímové návštěvy,
kdy jsme zažili spoustu legrace.
---
Piškotové cupcake jsem si připravila už včera.
Kolem 11 večer jsem si připravila piškotové těsto 
a dala do košíčků.
V tu chvíli vypnuli proud
a mě málem trefilo.
Naštěstí to netrvalo dlouho 
a já mohla dát košíčky péct.
Modlila jsem se, aby elektřina fungovala po celou dobu pečení.
Povedlo se.
Mezitím jsem si připravila dva krémy.
Jeden pomerančový 
a jeden vanilkový.
Zdobila jsem až dnes ráno.
Dovnitř piškotu jsem vpravila pomerančový krém 
a navrch vanilkový.
Dozdobila ovocem a bylo hotovo.
Zmizely  docela rychle, 
což byl důkaz, že se povedly! :o)




Připravila jsem i vrstvený zeleninový salát s kuřecím masem 

a k němu jsem zkusila upéct dle receptu Moniky z kopečku Focacciu s ořechy.
Musela jsem improvizovat, protože jsem neměla nivu. 
Místo ní jsem dala do těsta balkánský sýr, olivy, ořechy.
Dopadlo to výborně..
Moje první focaccia slavila úspěch.
Dcera připravila pár jednohubek s česnekem.
Místo ementálu do něj nastrouhala uzený oštěpek
a nebylo to vůbec špatné.




Dodatečně jsme oslavili můj svátek 
a já dostala spoustu krásných dárků..

Nádhernou hortenzii, novou kuličku Pandory, krásné svíčky, máslenku, parfém,
keramické srdíčko
a lahvinku domácí medoviny,
po které já dostávám prý záchvaty smíchu.

Od brášky a švagrové Jany ještě kuličku nemám
a tak si od teď i je budu nosit s sebou..

z hortenzie mám také obrovskou radost,
doufám že mi vydrží do doby než ji budu moci nasázet ven.
U nás ještě pořád leží sníh.




moje krásná švagrová

Jani, bylo to prima a moc díky za prima odpoledne!
...
Vám přeji krásný večer
a užívejte!
Inka
💓



5 komentářů:

  1. Cup cake se vám opravdu povedly. A dárky jsi dostala krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, to jste tedy měli super oslavu :) Desertíky vypadají skvěle. A dárečky taky :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, já skoro vůbec nepeču, ale tvoje pečení je hodně lákavé. A dárečky jsou úžasné. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, tak tohle musela být paráda! Takových dobrot, krásné dárky, parádní den!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.