úterý 12. března 2019

MY ČEKALI JARO

a zatím přišel mráz...


Tak přesně takto by se dal písní popsat čas,
který prožíváme.
Včerejší noční vichřice,
kdy se vážně nedalo spát,
nás dost vyděsila.
Vzduchem lítaly plechy
i dětská skluzavka změnila svoje místo.
Naštěstí střecha zůstala 
nad hlavou.
...
Jak já bláhová se těšila,
že si začnu užívat zahrady.
Pohledem budu vytahovat kytky z hlíny..
Místo toho začneme znovu vytahovat sáňky.
Zima se vrátila v plné své síle!
Celý den sněžilo.
Sluníčko vykouklo jen na malou chvilku..
...
Počasí mi radost nedělá,
ale zase musím napsat, že už se cítím lépe.
Což je velký posun..
Přeji Vám krásný den
a těším se na zítra..
snad bude líp!
...
Inka
💓

3 komentáře:

  1. U nás bylo včera aprílově- dopoledne slunce(jako zrovna i teď) a odpoledne vánice.
    Velkým kladem pro nás tady bylo, že vítr zde nebyl v takové míře, že by vzbuzoval obavy. Nic se nám po zahradě nerozkutálelo, moje zdobení u venkovních dveří zůstalo na svém místě. No, abych to nezakřikla - ještě se prý má větrné počasí vrátit.
    Tak hlavně, že je Ti už lépe.
    Mějte se na chalupě všichni moc fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, i nás to málem odneslo. Spím v podkroví.... a co ten vítr vydával za zvuky a jak mu při tom náporu přizvukoval náš krov.... Opravdu jsem přemýšlela, jestli nepůjdu spát do obýváku. Trochu jsem se i bála :o)
    Jsem ráda, že je ti lépe, to je dobře.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, hlavně, když nejsou žádné velké škody!
    Jsem ráda, že ti je líp, užívej si zimního volna!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.