neděle 17. března 2019

K VZTEKU

 a to jako vážně!
Poslední den našich jarních prázdnin
byl nádherný, slunečný!
Vytáhli jsme křesla ven 
a užívali si sluníčka..
To takhle nemohlo být víc dnů?
Nebo aspoň každý den chvilinku?
Dva dny sněžilo a pak do toho tak pršelo,
že se nedalo vůbec vyjít.
Jakoby nám počasí chtělo ukázat, že umí být i hezky!
...
Dnes roztálo hodně sněhu 
a já mohla vyrazit i na zahradu
a nasadit pár cibulí
( kam já dala ty další? Nevíte?
Nemůžu je vůbec najít a marně přemýšlím,
zda jsem je náhodou nedala do země.
Pokud ano, tak budu jen žasnout, 
kde to vyroste :o))!
..
Nasadila jsem taky semínka medvědího česneku.
Snad vyroste...
...
Já bych se tak ráda rýpala v hlíně,
ale hned po obědě jsme vyrazili domů.
Manželovi totiž jeho milovaná hokejová Boleslav
hraje dnes rozhodující hokejový zápas.
Držím palce, aby vyhráli,
protože 
za 1/ by měl manžel velikou radost
za 2/ když jde na hokej, tak jsem doma sama
a udělám daleko víc práce, navíc s potěšením
za 3/ ještě několikrát bych byla sama doma :o)))
...
Tak už polezte kytičky....

Kromě ptáčků se líbí kolem krmítka i sousedovic slepicím..
Co ptáčci vysypou, 
to slepice dojedí...




Doufám, že po jejich zásahu mi zůstane na zemi tráva :o)
….
Vám přeji krásný večer
a zítra začněte hezky nový týden.
Mně už ráno kohout svým kokrháním nevzbudí! 
Inka
💓


4 komentáře:

  1. Koukám, že u vás se sníh nechce vzdát. My byli dneska na výletě a už to bylo jarní, po sněhu ani památky (no taky jsme byli u Lovosic ;-)).
    Hezký další týden

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, ani já jsem si venku včerejší krásný den neužila... Tak alespoň ty slepičky :o)
    Doufám, že hokej dopadl OK :o)
    Měj klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní18/3/19 08:28

    Povedlo se a naši mužští budou fandit dál - jeden v Boleslavi, můj v Liberci...… momentálně ale vegetí na klinice v Boleslavi s novou kyčlí a já za ním denně jezdím..... přeji krásné dny a snad už i trošku sluníčkové.... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  4. No jo to počasí tedy moc prázdninové nebylo. Když ale větru, dešti neporučíme!
    Na ty slepičky pozor! Ony opravdu dokáží trávník krásně zlikvidovat. Ale pokud jsou to jenom občasné návštěvnice, tak zřejmě nic nehrozí. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.