pondělí 18. března 2019

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

příspěvek už nebyl hezky dlouho..
Bude to tím,
že nyní častěji kytičky dostávám než kupuji
a ne ledajaké...
Krásné...
tentokrát jsem si ale koupila hyacint,
něžnou, bílou květinu

Přeji Vám krásný večer..
Inka
💓

6 komentářů:

  1. To musí být vůně.
    Hezký večer:))

    OdpovědětVymazat
  2. Já o hyacintu mluvím už od ledna - že si ho koupím. A pořád ho nemám. Ale mám doma kytku žlutých růží, které mi přinesl v pátek manžel.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám bílé nejraději :o)
    Inko, měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hyacinty vo mne vždy evokovali príchod jari. Mám ich veľmi rada, aj keď ich silná vôňa mi trošku vadí. Prajme pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím proč, ale letos jsem si ještě hyacint nekoupila! Na zahrádce mi možná vykvete, ale to si ještě chvíli počkám.
    Bílý je moc pěkný, vloni jsem měla růžový a byl taky krásný.
    Hezký den, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji hyacinty. Jsou to pro mě ty pravé symboly jara.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.