sobota 23. března 2019

STŘEDA

jak jsem slíbila,
tak napíšu o krásné středě,
kdy jsem prožila zase hodně radosti..
Každoročně se s naším pěveckým sborem 
účastníme přehlídky sborů 
Jarní PopSong  v Domě kultury v Mladé Boleslavi.
Tentokrát sborů bylo požehnaně
a na nás přišla řada skoro naposledy.
Sbory zpívaly hezky 
a já celou domu tak trošku proklínala,
že jsem s Eliškou ( klavíristka) nevybraly nějaké svižnější 
a " chytlavější" písničky.
Ty naše byly krásné,
ale pro dnešní dětské publikum
ne až tak zajímavé 
jako měly jiné sbory.
Vím, že naše děti zpívají hezky čistě..
no byla ve mně malá dušička,
abychom se líbily,
protože dětské publikum umí dát pěkně najevo,
když se mu něco nelíbí.
Právě u většiny sborů,
když zpívaly pomalé písničky,
tak se z publika ozýval šum a neklid.
...
Už samo o sobě, že jsem napsala,
že středa byla krásná,
tak si domyslíte,
že se naše vystoupení líbilo.
V sále bylo ticho 
a skoro nikdo nedutal :o))
Poslouchaly a ocenily nás velkým potleskem.
...
A takto zpívaly všechny sbory dohromady dvě nacvičené písničky.
Fotila jsem při zkoušce..


Odpoledne mě čekala ve třídě krásná kytice
zase z Maroli studia..
Opět veliká krása..





Moc jí to u mě sluší :o)..
...
Večer jsem se pustila do další své výzvy..
Chtěla jsem si vyzkoušet udělat stromeček z drátů
a minerálů, které mi dorazily poštou..
Poprvé jsem je uviděla u Péti na blogu
a nemohla se vynadívat.
Od toho byl krok k objednání.
Kruh jsem doma měla 
a drátek taky,
i když jiný než používala Péťa.
Musela jsem to zkusit.
No, není to dokonalé, musím to ještě vychytat,
ale i tak se mi líbí..
Karneol i achát mají i léčivé účinky

není to dobře nafoceno, 
protože když jsem skončila s navlékáním,
tak byla skoro půlnoc.

Myslím, že by to chtělo asi o něco menší kruh
nebo více minerálů..
Ještě mám další,
tak určitě budu pokračovat.
...
Včera jsem se nedostala ke psaní,
protože jsme měli oslavu s kolegy ke Dni učitelů.
Byli jsme posedět a bylo by to bývalo moc prima,
kdybych nebyla šíleně unavená.
Na posezení jsem totiž šla rovnou z práce,
kde jsem byla od rána 6.45,
kdy mi začíná sbor
a odjížděla jsem před 17 hodinou
rovnou na naše posezení.
Před osmou jsem už byla doma
a padla do příjemného bezvědomí:o).
...
Ještě musím napsat, že se těším na víkend!
A zítra asi zase nestihnu psát..
Máme sraz!
První 
a se spolužáky se kterými jsem před 50 lety 
nastoupila do první třídy!
Některé jsem neviděla určitě přes 45 let.
Jsem moc zvědavá,
zda se poznáme.
..
Vám přeji krásný slunečný víkend
a užívejte!
Inka
💓


4 komentáře:

  1. Ahoj Inko, především moc gratuluju tobě i dětem. Velký potlesk byl určitě právem zasloužený a byl pro vás tou největší odměnou, viď. Je mi jasné, kolik úsilí musí stát vše nastudovat a secvičit a opravdu tě obdivuji....já bych asi pro práci s dětmi neměla tu nejlepší nervovou soustavu :o)
    A stromeček, ten se ti povedl :) Je to návykové, viď? Práce s minerály je moc příjemná.....Já už mám na další taky objednáno.
    Inko, měj se moc krásně, užij si sraz a pěkný zbytek víkendu!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, stromeček se ti povedl, kytice je krásná a k úspěšnému vystoupení gratuluju. Užij si sraz s bývalými spolužáky.

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, středa se vám povedla a výzvu jsi zvládla skvěle. Stromeček je povedený, každý kousek je originál. No a kytice, nádhera.
    Užij si setkání a měj fajn víkend D.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, moc gratuluji souboru. Možná si pamatuješ, že je náš Adam muzikant, zpívá, hraje... nedávno jsem se bavilo o tom, že nevyhrává kvalita zpěvu, ale zvolená píseň, kterou všichni znají...
    Stromek máš moc krásný, ty se výzev opravdu nebojíš! A kytice je nádherná!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.