sobota 27. června 2015

MÍ RODIČE MI ROZUMÍ

:o)..
Nádherné zakončení školního roku
a i já si odnesla nejen zážitky,
ale i krásné dárky..
rodiče mě mají přečtenou..( a to nečtou můj blog:o)
Nevím, jak to dělají,
ale jejich dárky jsou nádherné..
mí rodiče jsou vkusní 
a já jim děkuji!


dárek, který potěší nejvíc..už vloni jsem psala o Štěpánce, mamince Míši, kterého jsem učila naposledy před 3 lety.Každý rok však od něj dostávám nádherný dárek, který Štěpánka vytvoří..
I po letech, moc děkuji a pořád vzpomínám na naše společné tvoření před jarmarky.
Štěpánka vzala do ruky klacky a udělala z nich malý zázrak 
a já jen valila oči.
Neskutečně šikovná žena!


Levandulové království..
i u mně ve třídě to levandulově voní..
levanduli miluji a voním si s ní třídu..
Nemá to sice na děti uklidňující účinky, ale je nám s ní hezky:o))






A i v dalším roce budu čistá a voňavá:o)..
úžasné přípravky..
ten z Manufaktury mám od Radunky z blogu Kouzlo mého domova( učím jí Lucinku na flétnu)


kouzelné rybky,úžasný nápad k tvoření..




a navíc krásná slova..


Začínají prázdniny 
a já se těším na odpočinek..
Zároveň se ale těším i na nový školní rok
a už " kuju pikle" na to, jaký bude..
smajlíkový,
takže by měl být veselý.
Každoročně celé léto sháním věci, které se mi hodí..
(razítka, samolepky, nápisy, apod.).
Často to zabere část kufru, který vezu z dovolené
a kdo zná omezený počet kilogramů kufru, 
tak si dovede představit, jak mi to rodina vyčítá:o)).
/ já se ale nedám/..
Mějte nádherný víkend..
Vaše Inka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.