úterý 26. dubna 2016

DEN ZEMĚ


jsme oslavili v naší třídě v pátek..
Tentokrát si každý udělal svou planetu 
pomocí žehličky
Tato technika - eukanistika - děti nadchla
míchaly jen odstíny modré a zelené 
a jejich planety byly nádherné!





Děti také psaly přání naší planetě




Je fajn,, když člověk ví, že děti chtějí třídit, chtějí planetu šetřit,
nechtějí válčit
a chtějí dlouho a v klidu žít!
...
Zajímavé bylo,
 že velká většina psala  i o obavách z útoku teroristů.
Z toho mi bylo hodně smutno..
...
Přesně vzpomínám na dobu, kdy mi bylo 5 let 
a cítila jsem ohrožení z okupace.
Jízda mezi kolonou tanků, kdy moje mamka brečela
a já musela narychlo odjet z prázdninového pobytu od tety.
Možná to znám jen z vyprávění,
ale zařadila jsem to do svých živých vzpomínek.
...
I já přeji té naší planetě,
ať je krásně na světě
a slovo MÍR,
ať není jenom frází!
....
mějte krásné dny
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.