sobota 16. dubna 2016

SOBOTA

na chalupě..
K obědu jsem udělala opět chřestovou polévku,,Tentokrát z bílého chřestu.

Kolem 5 hodiny přestalo pršet 
a já se šla vrhnout na vytváření nového záhonu.
Zítra chci vše zasadit.
Jestli se budu ještě hýbat!
Nádherné ticho, které si tu vždycky užívám,
 přerušoval jen zpěv ptáků.
Pozorovala jsem i nádhernou sojku,
kterou nám sem určitě poslal Krakonoš
a má hnízdo někde poblíž.
Ale vyfotit se nedala.
Zato kosák mi zapózoval.

Po dešti začali vylézat šneci
a že jich je.
Nevím proč, šneci mi nevadí,
ale slimáky nesnáším..

Šnečku, šnečku..
vystrč růžky..

 Jestlipak vykvete třešeň na 1. máje?
Budeme se mít kde líbat?
:o)



pohled do údolí...
dole nám pěkně zatápí, přece jen je zima..


A na louce se daří fialkám 
a tak zkusím poprvé fialkový sirup..
Musím napsat, že při sběru mi moc chyběla naše Anička.
Nějaké ruce by se ještě hodily.


  Ještě do vázičky kytičku..
U jejího trhání jsem si vzpomněla na své dětství.
Každý rok jsem nosila mamince kytičku fialek.
Myslím, že dříve víc voněly:o).
PS: Mami, tahle je pro Tebe!

Nasbírat 2 hrnky dá opravdu práci.
O to víc, když vás bolí záda..


A to je důkaz, že pořád jen nehraju:o))
...
Náročný, ale krásný den..¨
Mějte i krásnou noc
a nemusí být vůbec náročná:o)!
Inka








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.