pondělí 4. dubna 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

 Tentokrát jsem zvolila nádherně voňavé frézie..








těším se, že mi budou dělat radost..
Dnes byl krásný slunečný den.
Škoda, že si ho člověk v práci neužije.
Zítra má být ještě lépe a my máme do večera pedagogickou radu.
Umíme si vybrat:o)!
....
A já bych si tak moc přála vyhřívat se na sluníčku,
třeba jako tato kočka, která se včera ode mne nenechala vůbec rušit:o)



Co si asi taková kočka myslí, když vidí člověka, jak se rýpe v zemi?
---
Já bych si kočku přála, můj muž ne:o(.
Ale ne proto, že by mu vadila, ale proto, že má rozum. 
Každé léto trávíme mimo republiku 
a shánět vždy někoho, kdo by se postaral?
To by nešlo dohromady..
Tak třeba někdy..
Psa jsme měli. Nejlepšího psa, jaký existuje!
Náš pes!
Nádherných 13 let života se psem.
Zůstal ale smutek z jeho ztráty.
Eny byla ta nejlepší labradorka na světě.
Určitě je v psím nebi.
Hrobeček má u nás na chalupě, kde to milovala.


má v něm i své vodítko, obojek, hračky 
a dodnes a už je to skoro 6 let tam visí její srdíčko, které mívala na obojku.


Asi měsíc po tom, co zemřela se narodila naše Anička.
Jmenuje se vlastně po Eny, které jsme nejčastěji říkali Andulko:o).
...
Tak konec vzpomínání
a jdu něco dělat:o)..
Žehlička a prádlo,
můj dnešní program..
( znám lepší programy:o)
...
Mějte krásný pondělní podvečer, večer i noc!
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.