čtvrtek 7. dubna 2016

PERLA

Pro všechny, kteří na mě mysleli, tak musím napsat, že už je mi lépe
 a moc děkuji za rady a povzbuzení.
Muselo mi být.
Dnes jsem totiž měla třídní schůzku do pozdních hodin.
Nevím, jak to dělám.
Dám si předsevzetí, že to bude krátké
a pak skončím v půl 8 jako dnes.
Nelekejte se, jsou i rodiče, kteří odcházeli kolem 6 hodiny.
Pak jsou skalní příznivci :o)!
...
Dnes se mi povedla zase perla!
Pane Bože, já jsem opravdu mistr slova!
To, že jsem upovídaná,je už i podle mého psaní jasné!
Ovšem, že někdy nepřemýšlím než něco vypustím z pusy!?
A to se mi stalo právě dnes!
obrázek jsem si vypůjčila na Googlu

...
Moje třída je plná velkých sportovců.
Vzadu v poslední lavici seděli  3 tatínkové,
právě těch největších "tak trochu namachrovaných sportovců".
A já jsem se zeptala prostředního 
(budeme mu třeba říkat pan Novák)
přesně toto:
" Pane Novák, můžu se Vás na něco zeptat?
Prosím Vás, stojí Vám vůbec někdy?"
Už po prvních 4 slovech zrudly tatínkové po jeho boku,
nemluvě o něm samém,
mě polil pot a začaly mi cukat koutky:o)!
Taťkové zachovali dekórum, přece jen jsem učitelka a ještě starší.
a já se jala vysvětlování,
že řekněme třeba " Pepa" - žák,
prostě neustále poskakuje a nevydrží ani chviličku na místě.
Jako bych to nemohla říct rovnou,že? :o))
Naštěstí se to obešlo bez jakéhokoli komentáře,
ale já se řehtala celou cestu domů.
A tuším, že taťkové si měli také  o čem povídat.
...
Tak tohle si budu dlouho pamatovat!
A kdyby ne, tak tady to mám černé na bílém:o)!
...
Musím se smát ještě teď!
Příště tu schůzku opravdu zkrátím!
..
Mějte krásný večer
a už dopředu přeji krásný víkend!
Já zítra odjíždím ochutnávat úžasné moravské vínko!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.