středa 13. dubna 2016

JÁ CHCI

Tak tohle jsou přesně ty momenty,
kdy si říkám:
CHCI:
být venku
 pít kávu na terase
se ohřívat na sluníčku
 se  klidně i rýpat v hlíně
 nasávat sluneční energii
se kochat kytičkami a rozkvetlými stromy
užívat si pohledu na zapadající slunce
....
NECHCI:
po práci skočit na nákup
zavřít se v paneláku a dívat se přes žaluzie na neumytá okna
( ne že by nebylo vidět dál, ale naproti je rovněž panelák a šmírování ze zásady nemám ráda)
 nudit se při televizi
mít nohy nahoře
....
Čistě , jasně a stručně:
CHTĚLA BYCH DŮM!
/chtít - neznamená mít/


....
Čas jsem ale propásla:o(..
Já holka z vesnice,
přesídlená do města a kdysi z toho neskutečně nadšená,
jsem k stáru  zatoužila po větší volnosti..
...
Kdysi jsme s nadšením kupovali chalupu na horách.
My nadšení a natěšení lyžaři..
( na chalupě se skrz práci ani na lyže nedostaneme,
navíc jsme ve věku, kdy nás píchá chvíli tady a chvíli jinde:o()
nebo máme v patě ostruhu ( manželova bolístka)
nebo se v lyžákách ( mých) usídlily myši a z vypolstrovaného vnitřku
si udělaly krásné a útulné bydleníčko..
o)
...
Shrnu to a zkrátím
dům nebude,
jsem smířená,
chalupa je naše a hlavně manželovo dítě..
Každá cihla prošla jeho rukama
a nikdy bychom asi nenašli odvahu ji prodat,
protože by nám bylo strašně smutno.
...
A tak se těším na pátek!
....
A jen si tak obyčejně sním, jaké by to bylo, kdyby...
...
Mimochodem, při dnešním úklidu jsem se strašně praštila do hlavy!
Mám bouli jako hrom!
A tak asi i z toho tak trochu blbnu..
Leze na mě taky jaro!
...
Jo a ještě poslední, co dnes nechci
- žehlit-
ale jsem na sebe tvrdá
a jdu:o)!
...
Krásný večer všem
a zítra slunečný den!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.