čtvrtek 14. dubna 2016

INZERÁT




Nevíte někdo o neštovicích v okolí MB? 😂


Někdo známý s nemocnými dětmi? 

Akutně sháním 😜


Zn. Spěchá..!



Tak tento inzerát jsem našla na facebooku
a kdo ho tam dal?
Nebudete tomu věřit, ale moje dcera..
Moje dcera- magistra farmacie, která je posedlá hygienou.
( jakmile přijdeme na návštěvu, její první věta zní: Myli jste si ruce?)
Tak tato dcera se rozhodla nakazit své dcery a mé vnučky neštovicemi.
V podstatě hledá marody
a očekává, že se od někoho neštovice ujmou!
Důvodem je to,
 že ví,že v dětství mají neštovice lehčí průběh.
Navíc teď je čas neštovic
a hlavně nechce, aby náhodou neonemocněly  v době,
 kdy budou odlétat do Ameriky.
A tak se rozhodla jít neštovicím naproti.
...
Minulou sobotu, když jsme byli na Moravě jí volám
a ona, že se právě jedou nakazit do Prahy.
Málem mě omývali!
Ona jede k úplně cizím lidem nakazit naše holčičky.
Nakonec jsem zjistila,
že nejde snad o úplně cizí lidi,
ale  příbuznou její kamarádky.
Pro mě však nepochopitelné:o)!
....
A způsob nakažení?
Tak to teprve budete zírat!
...
Lízátko!
To dáte nakaženému dítěti hezky olízat lízátka
a pak je vrazíte do pusy těm svým!
...
S Emičkou ( mladší) to šlo snadno, protože ta se na lízátko těšila.
Anička ( malá slečna), vedená 5 let k tomu, aby důsledně dodržovala zásady hygieny
a po nikom si nic nebrala,byla donucena lízátko dolízat!
...
Malinká dvouletá holčička, která je pro změnu hezky vedena ke zdravé stravě,
spatřila poprvé lízátka
a neměla k nim zrovna důvěru.
Ovšem pak asi poprvé objevila slast něčeho sladkého a nezdravého.
No a pak jí to sebrali!
....
Proboha, pomyslela jsem si,
Tak tohle za nás nebylo:o)!
...
Co může být na tom všem pozitivního?

..Dcera mě uklidnila!
" Mami, neboj, je to velice slušná rodina, pečlivá, čistotná
a mami, navíc, je to BLOGERKA! :o))
..
Tak a už jsem klidná!
Lízátka byla olízána blogerským dítětem
a to je určitě dítě k světu:o)!
...
Já díky tomu objevila úžasný blog
http://www.pradobroty.cz
ale  modlím se,
aby se holky opupínkovaly:o)


Mějte krásný večer
a držte palce:o)!
Inka








.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.