sobota 2. dubna 2016

SOBOTA

na chalupě.
Ráno jsme dorazili na chalupu.
Tentokrát sami.
Kdo ví, jak vypadá zahrada po zimě,
tak ví, kolik je tady práce..
Vystříhat maliní,obstříhat keře,
a toho plevelu.
Měla jsem velké pomocníky,
které tu nevidím moc ráda,
ale pro objektiv foťáku jsou docela zajímavým objektem.
A tak jsem na chvíli odhodila hrábě a šla si je vyfotit.

Moc mi toho na zahradě zatím neroste
( kromě všemocně rašícího plevelu, kopřiv a něčeho neidentifikovaného)
To neidentifikované jsem už vytrhla 
a je dost možné, že to bylo něco, co jsem zasadila sama a s láskou!

Přezimující levandule, která byla za chalupou v korýtkách evidentně nepřezimovala,
protože asi uschla.
To se dalo čekat, když já na ni zapomněla.
Dala jsem jí ještě 14 dní šanci.
Tak pokud tu chce s námi žít, tak se musí snažit!
Letos korýtka obsadí zase asi pelargonky.
Můj muž má sice pochopení,
ale zrovna dnes konstatoval,
že to už by byl pomalu bazén,
kolik už jsem investovala do kytiček, keřů apod.
No, má asi pravdu.
Ještě větší pravda je, že až tolik toho nepřežilo:o(.
A to co přežilo, tak se drží zuby nehty a přerůstá to do obřích rozměrů..
Krásně to tu pučí..

Úplně si dovedu představit, 
až budu v důchodu,
přestěhuji se na chalupu a celou zahradu předělám
a budu si to hýčkat.
Tak na to se moc těším.
Teď je to takové všelijaké.
Navíc tady na horách lidé nemají ploty
( no asi bychom se ani nedoplatili,kdybychom to tu chtěli oplotit.
Celý pozemek je navíc na svahu
a tak ho obhospodařovat není až tak snadné.

opět jsem si fotila údolí s kostelíkem..
 ♥
Venku celé odpoledne krásně svítilo sluníčko,
profukoval sice vítr,
ale při práci to nijak nevadilo..
Moc si přeju,
aby stejně krásně bylo i zítra.
Nevím, jestli se budu hýbat/( bolí mě pěkně záda
a ruka od nůžek:o),ale sedět na sluníčku by mi určitě šlo:o)!
Mějte krásný sobotní večer!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.